fredag 28. mars 2008

Velkommen til Nigellas Hus!

Ja, her er jeg altså - med min egen blogg! Jeg får et aldri så lite adrenalin kick av å sitte her å klampre på tastaturet - føler meg nesten som er journalist eller forfatter, noe jeg så absolutt ikke er!

Det var etter en mail til min blogg-kollega Smilla at dette kom til. Jeg klagde min nød over å føle meg sliten og redusert, og at livsgnisten var på sparebluss. Hun kom med gode, oppløftende ord som en god venninne gjør.
Så sendte hun meg linken til sin blogg med oppfordring om å lage min egen. "Skriving er også terapi vet du Nigella" sa Smilla, og det tror jeg jammen hun har rett i!
I utgangspunktet skriver jeg for meg selv men om jeg kan glede, engasjere eller til og med provosere andre er jo det utrolig spennende! Det blir ihvertfall litt om alt. Jeg skal skrive av hjertens lyst!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg gleder meg til å lese mer!!

Smilla sa...

Velkommen kjære søte vennen! Skriv i vei. Dette er terapi!