onsdag 16. april 2008

Husmorluksus!

Jeg er på hotell!! Lille Dokka til mamma er hjemme med barnevakten og mor er på jobb i Stockholm. Jeg sitter i et deilig hotellrom på Clarion Hotel Stockholm på Söder iført intet annet enn et deilig frottèhåndkle! Jeg har Vh1 på TV og et glass hvitvin på bordet ved siden av PC'en og koser meg gløgg ihjel! Om en times tid skal jeg ut og spise deilig thaimat med gode kollegaer og så skal jeg sove en hel natt uten at noen gråter og vil til mamma.. Deilig!!! Samtidig som jeg gleder meg til neste natt da noen gråter og vil til mamma...:o)

3 kommentarer:

Smilla sa...

Åh...misunnelig! :)
Jeg er alene hjemme mens far sikkert har det minst like bra som deg i Paris...

Spis, løp, les sa...

Elsker å bo på hotell! Jeg spør alltid om å få rom med badekar siden jeg ikke har det hjemme. Så fin blogg du har, OK at jeg linker?

Anonym sa...

Hei Kamillagorilla! Jeg har endelig fått badekar selv men det er allikevel bedre på hotell! Så hyggelig at du føler deg hjemme hos meg - du er hjertlig velkommen og bare link!