tirsdag 8. april 2008

TV kveld!


Tirsdag er kosekveld for slitne mammaer! Desverre går favorittseriene parallelt, men da sørger den gode gamle VHS'en for at C.S.I er klar til sofakroken på onsdag istedenfor! Ja, det blir Desperate Housewives som vinner mitt nærvær på tirsdagskvelden. Mest fordi at C.S.I kan være litt skummel og da er det ikke noe gøy å legge seg alene kl. halv elve på kvelden.. Men også fordi at de huggærne damene morer meg stort og det er deilig å se på så perfekte ytrer og drømme seg litt bort. Mor deg litt og ta denne "Hvilken Desperate Housewife er du" testen.
God TV kveld!

5 kommentarer:

Smilla sa...

Jeg bakte muffins hele kvelden, så jeg rakk ikke tv :O)

Anonym sa...

Det er fordi du er en god husmor og ikke en slabbedask som megselv!

Smilla sa...

Bak fasaden skjuler det seg mang en borrelås og halvfabrikata *hihi*

Smilla sa...

BTW: Jeg ble Lynette, hvem ble du?

Anonym sa...

Ha ha - jeg ble også Lynett, dog ikke så korrekt som din: det var noen spørsmål som involverte "my husband" og han har jeg jo ikke