torsdag 8. januar 2009

Massasje!

Godt Nyttår alle sammen!

Jeg er en av de som synes det er deilig å komme tilbake på jobb etter juleferie! Millemor ble febersyk med surklete nese og kraftig hoste den 22 desember og det varte gjennom hele julen. Enn så søt og snill hun er, så blir det mer sutring og masing med syke barn og resultatet blir en mor som er mer sliten ved slutten av juleferien enn hun var ved starten! Men nå har jeg bestemt meg for å forsøke å la dette bli litt mitt år og neste torsdag har jeg tatt meg en fridag og skal til Face It på Frogner for en deilig massasje! Det verker i rygg, nakke og skuldre så dette ser jeg fram til! Så avsluttes det hele med en deilig lunch på Bølgen & Moi med en god venninne.


I og med at jeg reiser noe i jobben, blir det som regel jobbrelaterte aktiviteter tar barnevaktbudsjettet. Dette må jeg prøve å endre litt på. Jeg får sette opp budsjett om nødvendig og prioritere minst èn barnevakt bare til MEG i løpet av måneden.

Ingen kommentarer: