onsdag 19. august 2009

Linda skal giftes!

I mai 2008 fikk min kjære venninne Linda nok. Hun var lei storbymaset, eksos og mennesker med dårlig tid. Så jenta pakket snippsekken, leide ut redet i Bogstadveien og vendte nesen vestover - nærmere bestemt til Førde. Med en håndfull bekjentskap og familie på plass i området satte hun bo i en koselig leilighet og etter noen måneder som tjenestepike på Menighetshuset (!) landet hun en jobb innen fagfeltet sitt (økonomi).
Dette er nok noe av det smarteste Linda har gjort i hele sitt liv for nå er den fagre mø forlovet med staute Per Ove - stolt sauebonde og snekker. Jenta stråler mer enn sine mangfoldige diamanter og igjen på Østlandet sitter gode venninner med hjerter som er nær ved å briste - så lykkelige er vi på vegne av jenta vår! Hjertelig til lykke "Lykke Linda" og Per Ove!


Bryllupet skal stå den 22. mai i Hyen kirke .....


....... med fest og moro på historiske Gloppen Hotel

4 kommentarer:

Smilla sa...

Jeg får klump i halsen! Kanskje vi skal flytte på bygda og finne lykken alle som èn! (jeg tar med meg gubben altså!)
Gratulerer til Linda og vi gleder oss til rapport fra bryllupet!

Nigella sa...

Den tanken tror jeg på!! Det gjelder å ha inntektskilden i orden og så er det bare å si takk for oss - vi skal hjem - til landet!

Maggi sa...

Flott blogg!
Linda tok eit rett val. No er vi mange som gler oss til årets bryllaup i Nordfjord neste pinse! Det neste store kapitlet blir Linda som bondekone på Eid :-)

Nigella sa...

Hei Maggi! Ja, at dette var et sjakktrekk er ingen i tvil om! Det blir staselig med bryllaup i mai! Og for en halvt Nordfjording er det ekstra gøy :-)