onsdag 2. september 2009

Boksirkel!

Jeg er så heldig å være med i en boksirkel med et knippe oppegående, morsomme og flotte jenter. I utgangspunktet var planen å møtes èn gang i måneden men i en travel hverdag nøyer vi oss med hver 6-8 uke. Vertinnerollen går på rundgang og etter oppdateringer på privatfronten og litt godt å spise snakker vi om boken vi har lest. Likte vi den? Ble vi provosert, irritert, glade eller triste? Kunne handlingen ha funnet sted i en annen tid? Det er også en super måte å få lest gode bøker som jeg vet jeg ikke selv ville ha valgt ut fra bokhyllen. Jeg er en uhelbredelig krim fan og det blir sjeldent andre bøker i mitt hus. Her er titlene vi foreløpig har vært innom og det burde være noe for enhver smak! Jeg anbefaler en boksirkel på det sterkeste!











Ingen kommentarer: