torsdag 17. september 2009

"Magic for all ages"

Etter å ha deler av ferien 2010 klar har jeg blitt svært så reiselysten! Og når jeg har en liten prinsesse blir det jo til at jeg tenker på hva hun ville ha likt å gjøre. Så i forrige uke falt Disneyland Paris ned i hodet på meg. Jeg var der i forbindelse med jobb i 2005 og hadde en fin opplevelse. Men jeg husker allikevel at jeg sa "jeg er glad jeg ikke skal tilbake hit med barn!"
En kollega sa "bare vent til du får en liten prins eller prinsesse, da drar du nok". Men jeg svarte skråsikkert at det kom ikke på tale, da fikk en onkel eller tante ta de med! Nå blir jeg helt varm om hjertet med tanke på lille Millemors ansikt stråle opp der hun løper rundt blandt favoritt prinsessene Askepott og Tornerose, for så å dumpe borti Mikke Mus og Donald rundt neste hjørne! Joda, det blir nok en tur til Disneyland Paris, kanskje allerede til neste høst.


Ved mitt forrige besøk ble jeg litt forelsket i et av hotellene der også, "Newport Bay", inspirert av den maritime livsstilen langs kysten i New England. Så det er vel ingen tvil om hvilket hotell jeg kommer til å velge! Da gjelder det bare å finne noen reisekamerater til denne lille utflukten. Det er jo alltid hyggeligst å reise flere sammen. Håper noen melder sin interesse!

Ingen kommentarer: