onsdag 2. september 2009

Grete Roede - here I come!

Det var ingen annen råd. Etter måneders forsøk på å få dette til på egen hånd måtte jeg krype til korset. Alternativet er jo så uendelig dårlig! Str 46 begynte å bli litt i snaueste laget, pusten holdt ikke mer enn èn etasje trapper og da invitasjoner til hyggelige lag kom, takket jeg nei fordi det var flaut å gå. Jeg hadde jo blitt FEIT!
Så fram med vekten - hver brødskive og potet skal veies! Det er rasjoner meg her og rasjoner meg der. Men det er litt gøy også! Med matplan på nett går det som en lek å regne ut hva man får i seg i løpet av dagen. Og så får vi trimpoeng!! For ikke å glemme de deilige kosemerkene! 350 deilige - men snaue kcal i uken.. Hva skal jeg velge? 3,5 glass hvitvin, 65 gr melkesjokolade, 1,5 plater vaffel.....
Men det gir resultat! Vel tidlig i prosessen, men jeg ser str 42 rope på meg i det fjerne!

1 kommentar:

Smilla sa...

You go girl! Heier på deg :O)