onsdag 30. september 2009

Jul?!!

Kall meg gal, men når jeg i slutten av september må skrape is av bilruten om morningen, ja da kommer jeg i litt julestemning! Når jeg er godt inn i julen mot slutten av desember, er jeg på sett og vis lei. For meg er det førjulstiden som gir stemningen. Målet er å vente til 1. søndag i advent før noe pynt og kakebaking starter. Men det skader da ikke å kose seg litt på nettet for å finne litt julestemning og gode idèer heller?

Fant masse hyggelige julekort på Amazon (blandt annet Little Angel som er hovedbildet til denne artikkelen) og selv med fraktkostnader blir det svært så hyggelige priser på kortene. Hold bestillingen under de kjente 200 NOK'ene så betaler du ikke toll/moms. Bøker er forøvrig tollfritt!

Jeg lot meg inspirere av kokebøker også, og endte opp med å kjøpe både Delia Smith's "Happy Christmas" (så utrolig lekkert cover! :-) og Jamie Olivers USA kokebok - sistnevnte forøvrig helt uten juletema.









Ingen kommentarer: