torsdag 8. oktober 2009

Vakkert og fargerikt

Jeg liker farger. Når man ser meg - særlig vinterstid - skulle man ikke tro det. Da er det mye svart. Men jeg elsker faktisk farger! Jeg elsker også nettshopping og da er dette en kombinasjon som blir helt perfekt: Boden. Ikke Boden som ut i boden men som i britisk nettbutikk med fargerike klær og tilbehør til ok priser og super kvalitet. Jeg har kjøpt og kjøpt og er strålende fornøyd hver gang. Varene må jo fortolles men det er forenklet fortolling så du får bare en hentelapp i postkassen fra Posten. Synes også det er gøy å ha litt tøy som det ikke er noen andre som har. Kan anbefales på det varmeste - løp og kjøp!

2 kommentarer:

Smilla sa...

Den kåpen var jo veldig fin? Tror jeg må sjekke ut Boden en kveld bankkortet er ladet :)

Nigella sa...

Den er på vei i posten til meg :-)))