tirsdag 13. oktober 2009

Delicious cupcakes!


At mor er på diett er ingen hindring for at små prinsesser skal få servere deilige små cupcakes når hun får gjester! Jeg er en typisk jentemamma og er helt med på rosa glasur og sommerfugl dekor! Da hører det også til at jeg - ved et av mine besøk på Amazon - kjøpte en deilig liten bok som heter Princess Party Cookbook av den britiske perfekte husmor guruen Annabel Karmel. Jeg synes som regel at lyse muffins smaker ganske kjedelig men disse var faktisk veldig gode! Kanskje det var vaniljeessensen i både røre og glasur som gjorde susen. De 36 små juvelene forsvant ihvertfall som dugg for solen!

2 kommentarer:

Smilla sa...

For noen kunstverk! :O) Imponert over bakelysten!

Nigella sa...

Jeg elsker miniatyrutgaver av alt mulig og cupcakes er intet unntak. De er så søte!! Heldigvis er det snart bursdag på tapetet så da får jeg virkelig slått meg løs! :-)