onsdag 4. november 2009

Julen julen julen den er her!

Ihvertfall i butikkene! Så snart Halloween helgen er over forvandles fargebildet fra sort og orange til rødt og hvitt, sølv og gull. Jeg jobber på Telenor Fornebu og her har vi en deilig liten gavebutikk. Det koster jo, og i frykt for at den søte nissejenta skal bli borte, kjøpte jeg den like godt med èn gang! Det meste av julens varer var fra Sia og de skuffer ikke. Bortsett fra internett siden deres. Maken til tregt makkverk har jeg ikke opplevd på lang tid! Eller kanskje det er Telenors nettverk...




2 kommentarer:

Smilla sa...

Søte nissejenta! Gleder meg til jul jeg!! Hva ønsker du deg da??

Nigella sa...

Jule er herlig! Begynte for en stund siden å skrive ned ting jeg savnet for spørsmål om julegaver kommer jo. Men når jeg titter på listen ser jeg jo at den er litt høyt i sjiktet: støvsuger, wok panne, peis-sett...:-) Men det dukker nok opp ting når man snuser rundt i butikkene! Er du klar for en forsinket bursdagsgave snart?