onsdag 11. november 2009

Nytt spisebord!

Jeg elsker spisebordet mitt. Det er annerledes, vakkert om stort. Men det er upraktisk... 4 tjukke ben står plassert slik at når man setter seg til bordet blir det trangt om saligheta og man risikerer i 50% av tilfellene å få et bordben mellom egne ben. Så jeg har slått opp med spiseboret mitt og blitt sammen med et annet! Det nye har ikke kommet i hus ennå, det måtte bestilles. Og det passer bra, for det nye er 20 cm kortere enn det gamle og med bursdager og førjulsfestivitas på kalenderen får gamlekjæresten gjøre jobben litt til. Når jobben er gjort skal jeg legge ham ut på finn.no og noen annen vil finne lykken med ham!

2 kommentarer:

Smilla sa...

Så koselige julebilder!! Fine jentene!

Skal jobbe hardt for å få det fint til dere til Lucia!

Nydelig fint bord!!

Nigella sa...

Takk - jeg er virkelig forelsket i det spisebordet! Det eneste jeg kunne tenkt meg annerledes var at jeg hadde et stort, lyst spisekjøkken hvor det kunne stå... Men jeg klager IKKE!