tirsdag 27. april 2010

Billig og bra!

Interiørkatalogene ramler ned i postkassen om dagen! Jeg liker så mange stiler og vil alltid ha noe nytt (ikke bra for miljøet...) så da er det jammen godt at kjeder som Kid og Princess har noe bra på lager! Og jeg må si at jeg ble positivt overrasket da jeg bladde meg gjennom sommerbrosjyren fra Kid som kom igår. Lave priser er vel det vi først forbinder med Kid, og derfor ble det en ekstra hyggelig opplevelse å se at de også henger med på trendene. Det var den maritime "New England" stilen, duse sommerfarger, knæsje "Marrakech" farger og deilige Shabby Chic. Jeg måtte ta meg en tur inn på Princess' sine sider og de følger godt opp med mye av det samme. Ja ja, man kan si det er billig, men det blir jo desto mer i handlekurven og da ble det kanskje ikke så billig alikevel?!

Ingen kommentarer: