torsdag 3. juni 2010

Rosa lykke på Eid!

Så fikk de hverandre da - den rosa piken fra Bogstadveien og snekkeren fra Eid! Vårens vakreste eventyr fant sted på Hyen/Gloppen i Nordfjord den 22. mai. Linda og Per Ove ble smidd i hymnens lenker i Hyen kirke og inviterte til storslagen bryllupsfest på Gloppen Hotel. Med godt over 100 gjester var det god stemning i teltet! Maten var helt fantastisk, med både laks og hjort levert av brudgommen selv. Talene var morsomme, rørende og akkurat passe lange!
For en halvt Nordfjording var det veldig spesielt å få lov til å ta del i dette flotte bryllupet. Den spektakulære naturen som Nordfjord kan være så stolt over var en flott ramme for arrangementet og det brakte mange gode barndomsminner fram for meg. Følte meg riktig så fin i stakken min også!
Linda og Per Ove - gratulerer så mye - med ekteskapet og en fantastisk bryllupsfeiring!

4 kommentarer:

Anonym sa...

TUSEN takk, så fine bilder og tekst, helsing rosa brud, som enda ikke klarer slutte smile:-)

Nigella sa...

Det er meg en sann glede! Kommer bilder til deg men jeg vil sette de inn i ordnede forhold so have patience :-)

Anonym sa...

Å eg minnast.... som om det var i går, men det er no berre to veker sidan ;-) Fint med bilde som tar vare på nydelege augneblinkar! Klem Maggi the singer

Nigella sa...

Hi Maggie the singer! Og ho syng vakkert og!!! Jeg babler om dette bryllupet til alle som gidder å høre på - det var veldig stas!