mandag 28. juni 2010

Glitter og stas!

Ja, nå har mor vært på ferde i nettbutikkenes verden - igjen!
Først en liten tur innom La Redoute, hvor resultatet ble denne sassy lille paljettsaken! Tenkte den kunne være fin over et par jeans, med en t-shirt under eller rett og slett som party dress! Så måtte jeg en tur innom Boden igjen hvor denne sjøgrønne solkjolen er bestilt. Jeg var i London for et par uker siden med jobb og var innom en av de to Bodenbutikkene som finnes. Jeg prøvde denne og synes den var fin men valgte den bort. Det angret jeg jo selvfølgelig på og nå er den på vei i posten til meg! Shop 'til you drop baby!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til å sjå deg fredag!!

Nigella sa...

Ja, skal det bli i glitter eller sjøgrønn polkadott? :-) Det blir skikkelig stas kjære deg :-)